ge mig 1000kcal.

För några dagar sedan tog jag det kloka beslutet att dra ner på kalorinivån och ökat motionstiden, ganska mycket. Har stoppat i mig alldeles för mycket under ledigheten, och nu är det dags att få bort extrakilona som så envist sitter fast. Bryr mig inte så mycket om kilona i sig, bara midjemåttet kan bli lite mindre. Men man blir hungrig av att äta mindre än vad man är van. surprice?
Nåväl, om några dagar har nog lilla magsäcken vant sig. Och dessutom mår jag faktiskt så mycket bättre när jag vet att jag ätit lagomt, och motionerat! Blev promenad med J både lör, sön och tis. Idag trotsade jag och E regnet och begav oss på en runda. TACK för den. Du är en fantastisk människa; varm, öppen och lättsam.
Kände mig som en dränkt katt när jag kom in, det plaskade om skorna, och håret var igenomblött. Sitter här nu frusen och funderar om jag borde ta en varm dusch och krypa till kojs.

Har tänkt ta upp Bodypump-träningen på onsdagar, ingen som har lust att hänga på?
Kostar 450:-/termin, dvs, väldigt billigt. Dessutom kan man ju gå på gympa, aerobics och cirkelträning också.
Ni kan väl fundera på saken? Bodypump är ju inte konditionskrävande heller, och ingen koordination.

Nu har jag jobbat färdigt för den här veckan. Känns skönt, 2 dagar var precis lagom. Nu förvånar det mig inte om dom ringer imorgon


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är duktig sötrumpa! Puss!

Postat av: Mia

Skulle VERKLIGEN behöva börja motionera jag med, kanske hakar på..vilken tid är det på onsdagar??

Håller tummarna för att det hjälper...hoppas att
Ebbas dåliga natt var en engångsgrej bara, fast jag tvekar för kvällen har varit gnällig å hon har vaknat flera gånger hitills..

Jaa absolut, annars är det ingen brådska, tror ju att det ändå måste bli det dagiset så..kanske det blir du som får ta hand om Ebbis sen när hon börjar då :-D om du ska jobba nåt extra vill säga :-)

2008-01-09 @ 22:20:13
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback