Lena med magen var här.

Idag är en sån dag, då jag inte hittar några ord till ett bra inlägg. Därför blir det ett kort sådant. Idag har jag haft min vackra Lena med tillhörande bebismage på besök. Oj vad magen växer! Bara två månader kvar nu, skrämmande vad fort tiden går. Jag längtar efter lillskruttbebisen!
Till lunch/middag blev det en
sparris-räk-paj som vart jättegod, den kan jag verkligen rekommendera!

På onsdag skulle vi titta på ett hus som kronofogden skulle ha auktion på. Utgångsbud "endast" 1.000 000. Auktionen inställd. väldigt tråkigt, för huset såg mysigt ut, och inte så högt i pris som alla andra hus häromkring. Nåväl, det går fler tåg, får vi hoppas.

Blev inspirerad av Mia igår, som var klok nog att läsa bok. Ikväll tänkte jag göra detsamma, men varför fastnar jag då här? Nej, godnatt med er, nu ska jag genast hämta min spännande bok och försvinna in i den.

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack själv underbara. Hoppas Liam kunde somna gott efter vårt bus! Han såg riktigt utmattad ut lillen. Älskar dig.

Postat av: Mia

Pajen lät supergod, får jag ta å testa nån gång!
Vad trist med huset, att auktionen blev inställd :-( så typiskt när man spetsat in sig på nåt..
Kram till er!!

2008-01-07 @ 21:15:32
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: ingela

hej!varför blev auktionen inställd för?tråkigt,vi bor ju där i krokarna oxå.Mysigt område ju.Kram

2008-01-07 @ 22:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback