Sjuklingen Liam.

Usch, vad jobbigt det är att vara sjuk. Och extra jobbigt när man är liten. Liam hostar och hostar, snoret rinner och han är trött men så täppt i näsan att det är svårt att sova. stackare. Vi har haft en bra dag iallafall!
Var till Nicke Nyfiken på förmiddagen, och jag tycker att stället verkar helt kanon! hoppas liam kommer in där.
Idag har vi inte gjort mycket, bara gosat, suttit i soffan, Liam har diskat i diskhon och även badat där fast han knappt fick plats :) För att fylla ut inlägget lite kommer här några fina bilder på en mindre aktiv Liam.

Insåg föresten att det visst gick att ansluta videokameran till datorn, våran dator var lite för bra så den hade redan firewireutgång och kort. perfekt. nu fattas bara en sladd. inte ovanligt i våran familj! Imorgon väntar pop-rea med Jenny. Och ikväll film. så godnatt.






image240
Jag petar i mig lite makaroner med ketchup.
image241
Min bästaste kanin luktar så gott!







image242
Mamma och jag kollar på filmen bilar.


image243
När man är sjuk får man äta lite glass!

Kommentarer
Postat av: mormor

Lilla gubben! Nu längtar mormor efter dej igen. Tänk om ni bodde nära......
Pussar och kramar

2008-01-11 @ 22:46:56
Postat av: Mirjam

Jag vill hålla om prinsen! Lilla stackare! Stora kramar och pussar!

Postat av: Mia

Fy stackars!! Vad dålig han ser ut :-(

Mysigt att bada i diskhon :-) Ebba älskar oxå att diska, efter det är hela köket blött :-D
Krya på dig Liam!
Kram,kram!

2008-01-12 @ 14:52:28
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Lena

Myspojken! Ser inte alls kry ut! Jag saknar er. Kom hit snart. Kärlek.

2008-01-12 @ 17:31:05
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback