Sötnosen Linus.

image224

Pratade nyss med mamma, som var och hälsade på nykomlingen. Så avundsjuk jag blir. Men snart kanske jag också får träffa honom. Här är vi dåliga. Fredde har världens magsjuka och jag känner mig också risig. Liam är hos farmor och farfar idag, ganska skönt att bara slappna av. Känns som att dagarna springer iväg, fast man itne gör nåt. Liam har varit ute och gått nu varje dag, och han är sååå duktig! Går ända till affären och tillbaks. Vilken frihet det måste vara att kunna gå. Pulka vill han inte åka, han ska bara gå! Och när han blir trött börjar han krypa eller vill upp i famnen. Vagnen är inte så populär just nu.

I onsdags tog vi en liten shoppingtur jag och svärmor. Jag hittade ett par puma-skor till Liam på rean, en pumadress(också på rean), gardiner och lite ljus och sånt på Ikea.


Kommentarer
Postat av: ingela

Hej!Åhh så tråkigt att vara risig..inge vidare.Söt liten kille;)
Nej du vagnen är ju inte poppis när man kan gå själv,blir lätt lite jobbigt när man ska iväg o har bråttom ;)
Tiramisu är en italiensk dessert med mascarpone ost kaffe,konjak och savadorikex(speciella kex)super gott..Ha det så bra

2008-01-04 @ 20:00:47
Postat av: Mia

Vilken sötisss, grattis igen till att ha blivit moster :-)
Ja ojj så dyrt?? F har laddat hem det åt mig nu :-) men så ska man lära sig det oxå då...hur laddar man hem verktyg å så till det då? Känner mig som världens nybörjare :-D

Postat av: Lena

Åhh, han är så fin! Nu har familjen Sjödin två guldklimpar. Jag längtar efter dig. Har du tid att ses imorgon? PUSS

2008-01-05 @ 11:11:35
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback