the weekend.

Dags att skriva en rad igen kanske? Bloggade faktiskt igår, men det försvann av någon mystisk anledning!
Nu är vardagen som vanligt igen, dvs skola och tidiga morgnar. Det var dock roligt att återse vissa personer igen, efter en månads ledighet. kan säga att jag hade önskat mig en bättre klass, lite sammanhållning skulle inte skada. Men, bara att gilla läget. Idag har vi labbat klart, jag och L. Suttit på två riktigt sega föreläsningar (okej, 1½, vi gav upp sen.) Imorgon, är det kursstart för analysen. Känns riktigt roligt faktiskt, att få börja på något nytt.¨

Helgen flöt på fort, som vanligt. Liam sov hos farmor och farfar i fredags, och naturligtvis hade han sovit hela natten :) Vi sov också gott, kan jag lova! I fredags på dagen var vi och hälsade på Stefan, Veronica och lilla Maja i Vänge, det var roligt, var så längesen sist! Liam och Maja, var väl som de flesta 1-åringar inte sääärskilt intresserade av varandra. Men det märks ändå att det är en viss skillnad mot tidigare.

I lördags var vi hos Lena och Per på en mysig middag. Kocken P lagade fantastiskt god mat, och sen åt vi godis och glass :) mmmm. Liam härjade på som vanligt, drog och slet i allt. Är faktiskt lite jobbigt att vara borta, när man baara får vakta hela tiden :) Men vi hade väldigt mysigt :)

I lördagsmorse tittade vi på ett hus. Ett hus som vi inte alls gillade! Kändes lite skönt, jag får nämligen panik av tanken på att köpa hus. Det är alldeles för stort.

Igår, var Fredrik på match hela dagen. Märkligt att man ska måsta vara borta i 8 timmar för en ynka hockeymatch. Nåväl, här hemma busades det! Först och främst sov vi i 2½ timme. Gud så skönt det var.
Sen var vi ute i en timme, och träffade Maria och Ebba! Hon har också blivit så stoor, det var trevligt att prata lite. Dock verkade hon inte liiika förtjust som Liam över att vara ute, det är ju hans största intresse.

På torsdag åker jag, och 19 andra datatjejer från Uppsala till Linköping och gottar oss. Bor på Scandic hotell, får gratis frukost, lunch, middag och fika. På dagarna bjuds det på föreläsningar från tjejer inom databranschen. På torsdagkväll är det overallsfest, på fredagkväll företagsmiddag och på lördag gasque(bal). Och allt detta bjuds det på, eftersom datatjejer, är sällsynta, och vill behållas på programmet! Det tackar vi inte nej till!
Lotta sa idag: "Jag längtar till fruuukosten". Jag svarade: "Jag tycker det ska bli skönast att få sova." :) :)

Nej, nu ska det ses på desperate och sen sova. By the way. Jag har endast tagit 3 snusar idag. Jag är mäkta stolt.
heja heja! Ber om ursäkt för att bloggen ser helt kajko ut. Jag orkar helt enkelt inte ta tag i det idag. Tomorrow it will be.

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad duktig du är som (nästan) skippat snuset idag. Själv skulle jag för tillfället göra nästan vad som helst för att få stoppa in tre snusar under läppen...SAMTIDIGT! ;) Kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback