tröttsamma tisdag.

En lång och tråkig tisdag, med en massa PK vi inte fattar ett skit av. Abstrakta datatyper, vad är det liksom? om någon skulle kunna vara snäll och förklara ska jag bjuda dig på en stor chokladkaka.
Jag borde lägga ut en massa roliga bilder här, från i helgen. Kanske imorgon, ikväll är jag otroooligt trött.

Ikväll skulle vi ha tittat på ett hus. Fast tappade lusten när jag hörde en massa grejer om huset. Förstod att det var något fel när det var så lågt utropspris. Jag hade dessutom säkert älskat det om jag åkt dit och tittat, men hur kul är det att lägga ut en massa massa pengar på renovering när man nyss köpt hus? Inget jag tänker lägga energi på!
Vi härdar ut här ett tag till, det går ju faktiskt om man inte koncentrerar sig på att bara tänka på att flytta. Tids nog, kommer våran tur :)

Imorgon går jag endast 10-15, ska bli fantastiskt. Föresten har vi påbörjat en ny kurs. och föreläsaren har ett favorit-ord: nasty

det passar inte in i matematik.
"what's nasty with this, what's nasty???? COME ON, whats NASTY?"

haha, jag dör.


Kommentarer
Postat av: Lena

HAHAHAAHA. Nasty? Det låter faktiskt totalt ologiskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback