Utmaning antagen!

Utmaning antagen..

Jag har blivit utmanad av
 Maria

 Här är reglerna:


Länka till den som utmanat dig.
Berätta sju sanningar om dig själv.
Länka & utmana x stycken i slutet av ditt inlägg.
Lämna ett meddelande till den du utmanat.

Sju sanningar om mig:

*
  Jag tror inte att jag kan bli arg. Seriöst.

* Jag har blivit kallad mus sen jag var liten.(fortfarande mus)

* Jag har sagt och gjort mycket konstigt i sömnen. Bland annat klippt av en elkabel, plockat ner tavlor och sparkat och slagits.

* Påsken är min heligaste helg.

*Jag har ridit sen jag var liten, och de sista åren western ridning.

* När jag gick i högstadiet tog jag och min vän Frida hål i näsan med en vanlig nål och ett suddgummi, i bussen på väg hem från skolan. Senare tog vi hål i öronen i stallet, med en kanyl.

* Tränade karate i 7:an, haha, jag blir alldeles röd om kinderna när jag tänker på det.


Så nu utmanar jag följande...


Veronica

Mirjam

Lena

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback