Vi är hos Lena och busar!

Vaknade imorse, i vanlig tid runt 07 och som vanligt så trött man bara kan vara. Usch. Om jag inte fått sova ordentligt innan jag fyller år så önskar jag mig 36 timmars sömn -  i sträck. Telefonen pep och jag tänkte - "NEJ, nu är det från JOBBET, jag VIIIIILL INTE!" Men, fel hade jag! Det var Lena (hon som får sova), som sms:ade och hörde vad vi hade för planer för daget. Så, vi bestämde till Fredriks stora glädje att jag och Liam skulle åka in och hälsa på på förmiddagen. Sagt och gjort, vi åkte dit och var där runt halv 10, busade, gjorde pannkakor, åt, och sen fick vi en liten lugn stund när Liam sov middag så vi fick dricka kaffe och snacka skit i lugn och ro. Fredrik var hemma och SOV. Vi kom hem runt 14, var ute en stund, och sen såg vi våra kompisar Veronica med hennes Fanny och Emma här utanför, så då gick vi ut igen och hälsade på dom en liten stund, var ju så längesen vi träffades!

Nu står middag på schemat. Därefter promenad, och därefter läggning av Liam och sen tror jag banne mig att jag ska lägga mig också!

Kommentarer
Postat av: veronica med fanny ;-) och emma,

ja jätte kul att se er!! liam e såå söt kommer växa upp till en riktig pudding ;-) hörs syns!!

2008-01-14 @ 17:57:01
Postat av: Emma

Hur mååår du hjärtat?! :) Saknar dig!!!!

Postat av: Mia

Tack för dina kloka ord :-) och det är ju sant man kan ju flytta om man inte trivs det är ju inte heeela världen, men det känns ändå lite jobbigt om man ska behöva byta jobb å Ebba börja på dagis å sen flytta igen...svårt,svårt,svårt, ibland önskar man att det var någon annan som skulle bestämma åt en :-)
Har det gått bra att jobba idag?
Kram,kram!

2008-01-15 @ 20:51:21
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback