Att vara utvilad.

Jag var helt väck imorse. Totalt borta. Vaknade tidigt, undrade hur fanken jag kunde sova tills halv 5 på eftermiddagen?
Vet inte hur länge jag låg och yrade, men det tog ett bra tag innan jag fattade att det var morgon, inte eftermiddag, och att jag var totalt utvilad. Vilken underbar känsla det är att vakna före väckaren och faktiskt vilja gå upp. Me lajk.

Jag gick upp, åt frukost i lugn och ro, drog på mig shorts, tshirt, gympadojor och mp3-spelar och gav mig iväg ut.
Inte ett moln på himlen, fåglar som kvittrade och ensam i spåret. Snacka om härlig morgonpromenad. Tog 5:an i spåret, kom hem duschade och nu sitter jag och väntar på att få gå till jobbet. Det första jag ska göra är att sätta mig ner och äta lunch med barnen. Lyx.

Ikväll ska jag ta mig en stadstripp. Jag ska nämligen besöka charmtrollet Max. Och hans underbara mamma Lena.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, tänk. Som jag längtar.

Postat av: Lena

Och du... bloggen är supersuperfin, så keep it this way, please! ;)

2008-07-09 @ 12:00:24
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback