bara vi två hemma.

Sådär. Nu är det gjort. Liam är lämnad i Östhammar. Måste medge att det inte känns lika jobbigt längre.
Han blev inte alls ledsen när vi åkte, utan vinkade glatt. Jag antar att han kommer att ha så fullt upp hela
tiden så att han inte kommer att ha tid att tänka på oss och vara ledsen. Hoppas jag.
Men oj vad jag kommer att sakna honom. Har ju varit ifrån honom en hel vecka 2-3 gånger, men då har ju Fredrik varit med honom... Nej men gud vad jag är negativ, han har ju det jättebra därute!


Jag är dundertrött. Ikväll blir en tidig kväll. Imorgon ska jag jobba, börjar 8.30. Ska bli roligt!
Köpte en mindre lång pocketbok idag, "när livet stannar", som handlar om tsunamin. Jag gissar att jag inte kommer
att somna förrän boken är utläst. USCH.




Nu, ska jag packa upp lite matvaror och sen vika tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback