Bilder


Liams morfar är väldigt påhittig och rolig! Här har han satt klädnypor i håret på
både sig själv och Liam.

Liam med mitt bus-vad-ska-jag-nu-hitta-på-flin.

ja, jag har egentlgien inte så mycket att komma med i detta blogginlägg. Vi har det alldeles fantastiskt här!
Nu har även syster Annika och hennes lilla klump Linus 7 månader kommit hit så nu är det full fart.
Liam är livrädd för Linus när han sitter i gåstol, han tycker det gör så ont när han kör på fötterna på honom
vilket ju är ganska förståeligt... Idag ska jag vara barnvakt till Linus, så då får man prova på hur det känns
att vara tvåbarnsförälder :P
Liam har lärt sig en hel del nya ord. Inga långa ord direkt, här kommer ett urval:
*Ga- glass
*Nu - Nu
*pade - spade
*botta - borta
* kä - kräm
* ko - sko, ko


Näe, dags att dra iväg på den dagliga motionsrundan.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Det är ALLDELES för längesen vi sågs nu. Vi måste planera in en dejt!



Postat av: Malla

Åhh, sötnosen.

Vi bor numera i en trea på 76kvm, men det är känns redan som att det är ett rum för lite... Men men, bättre än vad vi hade förr i alla fall.

Hälsa familjen så gott. Är så nyfiken på hur lilla Linus ser ut nu... Har du någon bild kanske? Hihi.

2008-07-30 @ 22:37:06
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Erica

ABAR ring mig när du har tid elelr ska åka ner mot staden!

2008-07-31 @ 20:38:14
URL: http://eola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback