Dagens nyheter.

Flygresan hem gick rätt så bra. Det är ett evigt lirkande för att få honom att sitta stilla utan att bli alldeles galen, men det gick! Däremot fick han ont i öronen vid landningen, något han aldrig fått tidigare så det var lite jobbigt för honom (och mig) där han satt och höll hårt för sina öron och gallskrek... Lilla gubben :(

Nu håller jag på att packa igen. När freddan kommer hem från jobbet åker vi direkt ut till Östhammar där Liam ska spendera 3 dagar i husvagnen med farmor o farfar eftersom både jag och fredrik jobbar resten av veckan. Har aldrig förut tyckt att det har varit jobbigt att lämna honom någonstans, eftersom han aldrig varit särskilt mammig och det gått lika bra med farfar och farmor.... förrän nu.
Usch det känns jättejobbigt att åka ifrån honom, han har blivit så mammig de senaste veckorna. Men jag tror nog att det går jättebra bara jag inte är där. Men just det här att vinka av honom och han kanske vill följa med. Och det här när han vaknar på nätterna och jag inte är där :( Men, jag antar att ett mammahjärta fungerar precis så. Det kommer nog att gå jättebra, och han kommer att ha det hur kul som helst därute!

Nu när vi får några "lediga" kvällar för oss själva har vi tänkt gå ut och äta en kväll. Något vi verkligen behöver! Känns som att vi på senaste tiden bara bytt av varandra hela tiden, och aldrig fått någon riktig tid tillsammans. Ska bli härligt med helg nu också, så vi kan umgås alla tre! Planen verkar vara furuvik en dag, skulle vara mysigt att åka iväg.

Liam blev superglad när han träffade pappa F! Och när han såg alla leksaker, snacka om lycklig.
Nej, nu borde jag ta mig något att äta innan han vaknat.

Föresten, är det någon därute som gett oss en provprenumeration på dagens nyheter?
Fick ett brev idag om att jag hade beställt en prenumeration, och att faktura på 19kr skulle komma. Jag blev tokig,
även om 19kr är hur billigt som helst så trodde jag att det var något dom skickat ut utan att någon hade beställt det.
Hon jag pratade med sa att någon hade skickat in en kupong och gett oss en provprenumeration, och kanske glömt bort att berätta det. Jag är ganska nyfiken på vem det kan vara?

Kommentarer
Postat av: Mia

Fy vad mysko OCH irriterande att någon beställt prenumeration åt er utan att berätta..speciellt när det kostar, 19 kr är som sagt inte så mycket men det är själva grejen..konstigt att man kan få beställa en prenumeration åt någon utan att själv behöva betala prenumerationen...



Hoppas Liam får det bra ute hos farmor och farfar och att ni får det mysigt på eran middag..du får rapportera sen om furuvik var bra..vi funderar på att antingen åka dit eller till skansen eller eskilstuna zoo i sommar..

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback