En attackerande tiger

Oj, redan måndag?! Här har vi det toppen! Tyvärr har våran nya fina kamera lagt av. Attans, för jag har så många fina bilder att bjuda på! Idag har vi varit på Junsele djurpark och bland annat spanat in vita tigrar, vita lejon, björnar, vargar, älgar, kameler, getter, kaniner, jakar, lodjur och lamor. Spännande tyckte vi allihopa. Ända tills tigern började se Liam som härjade omkring som ett byte och kastade sig mot glaset. Då tyckte jag att det var dags att gå därifrån, men det tyckte inte grabbarna. Liam har varit lite sjuk i helgen, haft feber och varit dålig i magen men nu är han frisk igen. Tur att det vänder fort. Idag blev min farbror Sven biten av en huggorm i skogen, han är fortfarande kvar på sjukan med halva armen svullen fast han bara blev biten i ett finger. Nu är jag ännu mer rädd för ormar. USCH!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig dag på djurparken ni verkar ha haft, den verkar lite mer spännande än furuvik ;-D

Usch och fy för huggormen, hoppas han snart kryar på sig..Jag blev ju också huggormsbiten när jag var 11, inte vidare roligt :-(

Kraam på er!!

Postat av: Erica

Välkommen hem igen :) Vi måste ses snart!

2008-07-21 @ 20:21:52
URL: http://eola.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Jag har antagit din utmaning!

2008-07-23 @ 19:39:22
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Lena

Ta och kom hem nu vettja. Eller kom hem på måndag, precis som jag. PUSS

2008-07-23 @ 22:10:39
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Anna från Norr

Hello, det va många djur som visade sig iaf =) Jag åkte tom karusell också, dom hade en biljett över =D hare bra! kram kram

2008-07-26 @ 20:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback