Ett sista ryck

Så sitter man här, sista kvällen i total avslappning och ensamhet. Det har varit en underbar vecka. Men ärligt talat, nu får det vara nog. Nu vill jag helst sätta på mig ett par vingar av stål och flaxa upp till grabbarna. Mitt hjärta värker!
snart så får jag krama om honom. Imorgon rättare sagt.
Idag jobbade jag min sista dag. Stängde på dagis och var hemma runt 17.20. Ikväll har jag torkat alla golv, vikt tvätt, skrubbat alla dörrar i lägenheten(hur kan man skita ner dörrar så fasligt?), lagt in räkningar på internetbanken, skurat toan, rensat kyl och frys, och tvättat kläder. Flitig med andra ord.

Nu är det värsta kvar. Packningen. Sen ska jag glo på en film och somna.
Kollade på 27 dresses igår och jag älskade den.
Imorgon ska jag och Jenny iväg på lindex-rea och sen skjutsar hon mig till bussen.

Bloggar vidare från Norrland


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Blogg uppdaterad och jag fortfarande lika nyfiken. Skicka ett sms eller dylikt när du loggar in dej på msn!



Kärlek!

Postat av: ingela

ha det så jätte skönt "hemma"..kan väl ses nåt när du kommer hem igen?kram

2008-07-18 @ 20:02:07
Postat av: Eica

Visst var filmen bra:) Vi har bra smak;)

2008-07-19 @ 16:51:19
URL: http://eola.blogg.se/
Postat av: Veronica

Hej gumman! Folk säger att det är nåt fel på min bloggsida,att den inte går att läsa för att bara halva sidan syns.Vet du varför det är så?

Hoppas ni har det bra.Kram

2008-07-19 @ 22:54:42
URL: http://vera82.blogg.se/
Postat av: Erika

Nu har jag gjort utmaningen!



Ha en härlig semester här i norrland :-)!

Kram

2008-07-21 @ 11:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback