Fötterna har fått sig en omgång!

Ikväll, har jag tagit mig i kragen och tvingat ner fötterna i ett fotbad. Sommarfötter, är vad jag kallade dom innan dom åkte i baljan. Svarta av allt skit från sandlådorna på dagis. Fick dessutom fotvårdsprodukter från The Body Shop från Daniel, Lotta och Linus. Nu är jag långt ifrån skitig kan jag lova! Däremot inte fotbadsvattnet :)

I övrigt har jag inte gjort så mkt idag. Jobbat, varit och grejat med en grej :) Gått och sprungit. Pratat i tele och suttit framför datan. Nu måste jag snart gå och lägga mig för jag blir så trött av att göra ingenting. Imorgon ska här städas och packas. För sen tänker jag dra härifrån. Hem till trollet. Fy katten vad jag saknar honom. Det gör ont överallt. Värst är det när jag hör honom prata i bakgrunden.Han har lärt sig att både säga "borta" och "spade".

Nej, jag kanske borde krypa till kojs istället för att sitta här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback