Helgen som gått.

Imorgon blir en tidig jobbmorgon, och jag borde förmodligen ligga i sängen och snarka redan nu. Mitt bloggsamvete skaver mig att jag inte lyckats få ner en rad på senare dagar. Nåväl, jag gissar att det inte är någon som bryr sig förutom jag. Minns inte ens vad jag skrev sist.
Vad vi har hunnit med under helgen är
1. hämta hem lilleman. Åh vad skönt att ha honom hemma!
2. Furuvik igår med Lena, Per och lilla Max. En helmysig dag med en massa gulliga apor, äckliga ormar och allmänt mys. Jag gillar er, familjen Bodén-Kihlén.
3. Varit till stan och gjort ett försök till shopping på Gränby centrum. Jag och Liam. Ingen hit, han är ingen shoppingälskare. Så jag begav mig snällt till 4h-gården med honom istället, och dagdrömde istället om alla butiker jag hellre varit i. Liam gillade det, så det är ju huvudsaken.
4. Fått besök av solstrålen Erica och hennes lika strålande Anders från Övik, på förbivägen hem. Kul att dom äntligen letat sig hit och kollat in hur vi bor. Och träffat Lilleman!
5. ja, jag hade väl inte mer att komma med. Har faktiskt precis tagit mig i kragen och gått 2,5km och sprungit 2,5.Nu är jag hungrig, och får inte äta. Usch, jag gillar inte sådana här viktnedgångsperioder. Men, ska man va fin får man leda pin.
Så, nu ska jag skynda mig i säng så jag inte hinner bli ännu mer hungrig, för finns det något värre än att försöka somna hungrig? Jobbigt är det iallafall.

Som sagt, imorgon väntar öppning på dagis. Och det betyder att jag slutar vid lunchtid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback