komikern Liam.

Tidig morgon, halvdan nattsömn resulterar i en toktrött Isabelle.
Liam var lika trött, och sover redan. Åh vad skönt det var att få hem dom igen. Han är så jäkla rolig
nu så vi skrattar för jämnan känns det som. Han dansar, dansar och dansar, gör roliga rörelser
och hela tiden får han till sina små uttryck i exakt rätt sekund. Idag utbrast han "OJ!" när Fredrik spillde
och det lät så kul.

För ungefär 10 minuter sen öste regnet ner. Jag kände mig ganska glad, åh jag slipper ta mig ut i spåret ikväll och kan mysa ner i soffan med Fredde, med gott samvete. Tji fick jag. Nu har det skinit(?) upp igen. Rackarn.
Självklart kan jag fortfarande mysa ner mig i soffan med Fredde, men med gott samvete?

Inom kort, ska jag ladda upp bilder. Antagligen när grabbarna dragit vidare till Övik, då jag har en masa tid över.


Kommentarer
Postat av: Eica

nudu kan du läsa på mion blogg igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback