Myst ner mig i soffan.

Jag har precis varit ute och gått med Jenny 5km och därefter sprungit 2,5:an. Nu har jag duschat, dragit på mig freddes stora mysiga pyjamasbrallor och en stor t-shirt och gosat ner mig i soffan under en filt. Jag hoppas ingen kommer och plingar på dörren bara.

Nu ska jag försöka läsa ut boken jag håller på med för jag har nämligen fått hem Stieg Larssons sista bok idag. Vill genast sätta igång och läsa den, och dom andra böckerna som ligger och väntar på sin turordning.

Nu fattas bara en chipspåse. Tur att affären stängde för 12minuter sen och att jag hur som helst inte hade haft tillåtelse av mig själv att gå och köpa en. Men gott hade det varit. Tror jag ska unna mig en påse godis till bussresan på fredag. Nu är det bestämt, jag åker på fredag.

Nu, ska jag bara skicka iväg ett mail och sen ska jag fortsätta läsa.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej gumman!

Jag har inte fått några jobbtider änsålänge till veckan så det ser ljust ut med bio:-)

Vi kan prata med om det på msn.

Kom in ikväll om du kan.Kraaam

Postat av: emsan

Tack raring!:)

Jag hade en helt sjuukt bra födelsedag igår!

Jag är nog tyvärr inte hemma på fredag,vi ska åka på åsele marknad och junsele djurpark. Hur länge är du hemma?

Kramar!!!

2008-07-15 @ 10:41:05
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback