snabb update

Nu strax börjar jag att jobba, närmare bestämt om en halvtimme. Så skönt att få två sovmorgnar i rad, känner mig faktiskt ganska pigg nu. Liam har också sovit länge om morgnarna därute, tills mellan 8-9, så typiskt att han sover länge när han inte är hemma!
Igår åkte jag och Fredde in till stan. Gick och shoppade lite, mest åt Fredde. Jag hade några saker jag ville hitta, men såklart kom fredde hem med påsarna fulla :) Men det är bra, för han har så lite kläder.
Själv fick jag mig en ny parfym, Kylie Minouge - showtime blev det. Tyckte den luktade Bella.
Sen var vi och käkade, på texas longhorn. Supergott med fajitas blev det. Mmm.
Sen gick vi och åt lite glass och sen åkte vi hem och myste ner oss i soffan och kollade på what happens in vegas. Tyckte den var riktigt rolig. Nu ska jag som sagt iväg och jobba snart och sen ska vi hämta Lilleman i Östhammar.
JAG LÄNGTAR!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tjing tjong. Vad roligt vi ska ha imorgon. Det ser jag fram emot! Och grattis, än en gång. Jag antar att det just nu, för din del känns som att du simmar i lugnt vatten. My God, hajarna i mitt hav kommer snart att sluka MIG hel.

Postat av: Veronica

Hmm var det du som vinkade åt Stefan utanför dagis igår??

Stefan visste inte vem det var.Han sa att en "dagisfröken" vinkat och då frågade Stefans mamma:det va inte Isabelle då?? Stefan svara:öhh .....ingen aning.Jag såg inte!

Så om det var du,sorry gumman!! Han är ett blindstyre!!

Kram

2008-07-05 @ 12:34:42
URL: http://vera82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback