tjejmiddag nalkas

Uppe med tuppen imorse, eller rättare sagt med Liam. Han vaknar dessutom före tuppen, ganska ofta.
Njuter av sista dagen med honom, eller inte att det är sista dagen, men jag njuuuter av honom alldeles särskilt idag eftersom dom åker ikväll. Känns rätt trist faktiskt. Fast skönt. Men jag har ju fått så mkt egentid på sistone. Blev ledig på fredag så jag kanske rent av åker upp då istället för senare under helgen. We'll see.

Ikväll väntas tjejmiddag med vin och skitsnack, ska bli riktigt skönt att bara komma iväg en kväll och umgås.
Anna-Karin är den som tagit det braiga initiativet, och de andra som kommer är Eli och Ingela.

Kanske lika bra att man är ensam hemma imorrn?

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Du är oxå duktig gumman, duktigare än mej, för att du är så in i norden envis och det är bra, det måste man vara för att få pli på sig själv. Du har inte lust att dela med dej lite till mej?



Vad mysigt med tjejkväll, hoppas du får det riktigt mysigt, med trevligt sällis!



Love you!

Postat av: Mirjam

Föresten så saknar jag er, så in i norden mycket. Jag saknar din röst, din närhet och Liams charmiga nuna.

2008-07-12 @ 15:06:59
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Eica

Ha en jätte trevlig kväll. Vi längtar efter er!!

2008-07-12 @ 16:27:36
URL: http://eola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback