Utmanad x 2!

Jag har blivit utmanad av både Veronica och Nina, och som tur var så var det samma utmaning, och det var ingen annan än denna som följer:
1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Hela dagen har nästan gått, och därför finns knappt något alls på göra-listan. Det gjorde det inte i början av dagen heller, förutom: 1. Jobba (avklarat) 2. äta middag (avklarat) 3. Läsa ut en bok (jag jobbar på det) 4. Promenad i spåret (avklarat och jag till och med både gick och sprang) 5. Plocka undan i köket. (Drar mig så länge det bara går och sitter istället och antar utmaningar).

Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Hm, shit jag var bara 13 år. Jag var antagligen full av förväntningar inför att börja 7:an och en ny skola. Jag umgicks flitigt med min dåvarande bästa kompis Ingela och vi hittade på både det ena och det andra, jag har hur många minnen som helst från då. Vi badade varje dag, och jag tillbringade en massa tid i stallet. Jag red ett gotlandsruss vid namn Primula som ett år senare dog.

Vilka platser har du bott på? 
Myckelgensjö där jag växte upp, Umeå där jag gick 1:a året på gymnasiet, Örnsköldsvik där jag gick resten av gymnasiet(bodde i både Gullänget och inne i stan), Bredbyn där jag bodde en tid under Gymnasiet och sist men inte minst Björklinge utanför Uppsala där jag nu bor.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Köpa ett flott, luftigt hus och en massa inredning.
2. Betala av alla lån åt samtliga familjemedlemmar till mig och Fredde.
3. Åka på en lyxsemester med alla nära och kära.
4. Skänka bort pengar till välgörenhet.
5. Ägna mig åt enbart saker som verkligen betydde något, utan att tänka
på att jag måste tjäna pengar för att kunna betala boende och räkningar.


Jag utmanar:
*Lena
*Mirjam
*Emma T
*Josefin
*Erika

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nu har jag gjort utmaningen

2008-07-14 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback