bloggpaus = bokläsning

Som ni kanske märkt har jag tagit lite paus i bloggandet och designen.
Jag njuter av lugnet här hemma i norr.
Vad vi gör om dagarna? Just ingenting. Myser. Jag har fastnat i den andra boken i stig larsson-trilogin, och kan bara inte slita mig. Jag har heller ingenting att blogga om för den delen.

Linus är ett enda stort charmtroll som ler jämt och ständigt. Liam likaså. Full rulle hela dagarna, han har inte tid att sitta stilla en minut. Nu har dessutom farfar fått konkurrens. Numera är han inte bara "farfars-pojke" utan också morfars.
Vill han inte gapa och stoppa in mat i munnen, så nog fanken får morfar honom till det.

Nu ska jag återgå till boken.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vi måste se något i sommar.Kraaaaam!!

Postat av: Anonym

skönt att höra att ni har det bra häruppe :) kramar

2008-06-26 @ 12:28:35
Postat av: Mirjam

Åh, vad roligt!



Jag vill nog inte ha nån bild på mej själv i headern och jag vill helst ha menyn på höger sida, högt upp. Och en smal blogg skulle passa mej ballerina :)

Jag ska försöka hitta en fin bild på en prästkrage, men jag vill helst ha en "tecknad" prästkrage, inte en fotad, om du förstår.



En ljusare nyans på Freddes bakgrund blir jättesomrigt och fint. Åhhh, vad jag blir glad. En helt ny bloggdesign, det är inte alla som får det inte :)



Sen du vet där det står Ninya - carpe diem på min blogg? Det vill jag inte gärna ha kvar, åtminstone inte carpe diem. Jag vill typ att det ska stå "Nil satis, nisi optimum" (som betyder endast det bästa är bra nog). Men jag ska fortsätta fundera lite :)



TUSEN TACK MIN PINGLA!



Puss

2008-06-26 @ 15:31:18
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Eller föresten, texten "Beauty is in the eye of the beholder", den är vackrare. Fast, jag återkommer när jag verkligen bestämt mej :)



Kyss

2008-06-26 @ 15:38:08
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Jag tror att jag vill ha bloggen i en enkel färg, typ vit och sen en massa somriga blommor i headern. Nej, jag vill nog inte ha nåt foto i headern, eller inte på mej själv i alla fall. Men jag kan spåna på om det finns nåt speciellt jag skulle vilja ha där, det blir ganska tomt annars va?



Puss

2008-06-26 @ 16:29:25
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

"Framtiden hör till dem som tror på allt det vackra i sina drömmar"



eller



"Beauty is in the eye of the beholder"



vilken låter bäst?

2008-06-26 @ 16:30:40
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Nej, NU vet jag hur jag skulle vilja att headern ser ut. Headern vill jag ska vara ett öppet fönster, och "utsikten" från det öppna fönstret ska någon utav texterna stå. Hur skulle det funka tror du? Med blommor runtomkring eller så.

2008-06-26 @ 16:34:28
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback