bokslut.

Boken är slut. För en halvtimme sedan för att vara exakt, och jag känner mig fortfarande alldeles uppjagad. Över en bok!
Helt plötsligt var allting slut, och fastän den slutade lyckligt så kändes det på något sätt som om det fattades en si sådär 50 sidor. Så där kan den väl bara inte sluta?! Precis som vissa filmer slutar, och lämnar något obesvarat som man skulle ha velat sett hur det gick sen osv. Äsch, det är ju som sagt bara en bok men jag har ju tillbringat varenda "lediga" minut i den där boken. Skönt att den är slut nu iallafall!

Idag har vi inte fått mycket gjort heller. Var ute en stund på förmiddagen i blåsvädret, kollade in kossorna och traktorerna vid lagårn. Sen var vi på café och hälsade på mina fastrar som jobbade där idag. Fikade lite, hem, grillade och sen har jag varit djupt försjunken i boken. Imorgon kommer moster Bodil hit på förmiddgaen, och sen får vi se. Lät som att det sklle bli lite varmare imorgon och det hoppas jag verkligen, så här kan det ju inte fortsätta!

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Eica

Vad härligt du har det min vän! Det är du värd!

Postat av: e

Ja, det var nog jag som råkade kommentera anonymt, men det var inte meningen :)

Vågar du inte köra bil? Why ?

Kramas

2008-06-26 @ 22:05:20
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Elin Sjöbergh

Vet hur det är det där med böcker.Blir helt uppslukad och kan inte sluta läsa.. Har även läst dessa två, vet du om den tredje har kommit ut ännu??

2008-06-27 @ 20:39:33
URL: http://elin.sjobergh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback