camping-tröttheten har slagit in.

hemkommen från Östhammar, imorgon åker vi iväg på nästa äventyr.
Husvagns-campande är otroligt mysigt, men man blir också väldigt trött! Är det inte måsar som skriker så är det någon som är fyllehungrig. Är det inte det, så regnar det, eller så snarkar någon. Eller så är det mygg, eller för varmt.
Efter 2 nätteri  husvagnen bestämde vi oss för att åka hem till Björklinge. Tyckte det kändes lite väl stressigt att åka hem samma dag som vi skulle flyga, med tanke på att jag aldrig hann packa innan vi åkte till Östhammar.

Väl hemma, satt vi som två fån i soffan. Midsommardagen, musiken dunkade från Björkvallen, solen sken och vi hörde människor tjoa och tjimma. Ska vi verkligen sitta här i lägenheten, på självaste midsommardagen?
Näe. Det skulle vi inte. Vi tog en promenad ner till Freddes syster som hade kalas, och Liam som somnade i bilen på väg hem från Östhammar har varit på ett strålande humör hela kvällen. Nu väntar dock sängen.
Mina ögonlock är tunga som bly.

Midsommarafton är väl värd att skriva några rader om, men jag måste bara vänta tills jag kan lägga ut bilder också. Jag önskar att jag hade tillåtelse att lägga ut ett par filmklipp också, men det är inte någon större idé att försöka med någon övertalning på den fronten. Jag skulle ha känt likadant. Men roligt hade vi, så det stramade i magmusklerna!

Imorgon åker vi. IMORGON ÅKER VI!

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag längtar efter er!

2008-06-22 @ 00:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback