dagisbesök!

Idag har vi varit och hälsat på där Liam ska börja dagis till hösten. Jag tycker det verkar jättebra, och likaså Liam!
Han hade inte tid att varken fika eller sitta still, han sprang från rum till rum och testade alla grejer. Jag tror det kommer att bli kanonbra! Skönt att inet behöva gå därifrån megabesviken och oroa sig hela sommaren.
Nu blir det inskolning till hösten och det kommer nog att funka jättebra tror jag, Liam är ju inte så jätteblyg av sig och anpassar sig snabbt efter nya människor.

Hur som haver, så är det här min första riktiga mamma-lediga-dag. Det känns fantastiskt. Åh vad skönt. Hela jag är avslappnad, så skönt att slippa tänka på tentor.


Men, min ledighet har inte funkat vidare bra. Photoshop har lagt av. *gråter*
Jag som höll på att fixa Veronicas bloggdesign, och så lägger allt bara av. "Unrepairable error".
'Låter inte så bra. Fel på hårdvaran eller systemfel. Bara att leta rätt på skivan, bara det att sådana där skivor
aldrig hittas när man väl behöver dem! Nåväl, då får jag göra något vettigare istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback