det närmar sig.

Dags att uppdatera tycker ni?
Mjo, kanske.
Tyvärr har jag inte mycket att komma med. Dagarna består utav solning, och plugg i solen tillsammans med mina klasskompisar. Vi försöker göra ett sista ryck inför sista tentan, men jag kan lova att det snart inte får plats mycket mer därinne nu. Vi går på sparlåga, och motivationen är i princip obefintlig. Vi vill bara vara lediga, och vi vill bara skriva den där jädra tentan snart så vi har den gjord. Snart så, snart.
Idag har jag haft mitt livs första munta. Muntlig tenta, typ. Fast riktigt så allvarligt var det inte. Vi har en fantastiskt snäll lärare, för övrigt den första kvinnliga lärare jag haft på universitetet. Det lustiga är, att inte hon heller egentligen är någon kvinna. Eller, det är hon väl, på sätt och vis. Men hon har varit man. Hon passar bra som kvinna.
Modigt, dessutom.
Muntan pågick ca 10 min och sen hade jag klarat den. SKÖNT. det krävdes ingen vidare stor kraftansträning för den inte.

Nu återstår bara tentan på torsdag, och därefter några inlämningsuppgifter tills på söndag. Sen så.
Då ska jag njuta. Föresten fick vi hem våran nya kamera idag. Jag lovar att bjuda er på lite bilder inom några dagar.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Jag saknar dej!



Skulle vilja ligga ute i gräset och sola med dej, prata om allt mellan himmel och jord och bara vara!

Postat av: Lena

Hej min fantastiska vän. Det där med "8-15 år" hade jag nog förträngt eftersom det var en så ohyggligt traumatiskt insikt för mig. Att 15åringar behöver blöjor?! Det hade jag aldrig kunnat gissa. Jag har mycket att lära uppenbarligen. Har försökt kommentera på din blogg i flera dagar, men inte lyckats. Har du någon aning om varför?! I love you longtime.

2008-06-03 @ 22:19:55
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Jag lovar att lägga ut frillkort, så fort de ingrodda fläckarna försvunnit ;)



Nån dag blir det du och jag på en öde ö, eller en sandstrand. Det får vi tumma på, eller föresten, tummen ljuger, så vi får ta i hand på det ;)



Jag vill jättegärna ha ny design, jag ska bara klura på vad :)



Bamsepuss!

2008-06-04 @ 10:43:51
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback