Flygresan

Flygresan är värd ett eget inlägg. Jag är glad att pappa Fredrik var med vid incheckningen av bagaget kan jag börja med att lägga till. Annars vet jag inte om jag kunnat hålla koll på både väska och Liam, som gjorde allt för att försöka smita mellan och krypa iväg. När vi väl kommit innanför säkerhetskontrollen öppnade sig en ny värld för honom. Till att börja med var alla flygplan vi satt och kollade på hur spännande som helst. Han satt lugnt och pekade och "Åh:ade".
Sen la han in en högre växel. Sprang runt, tvärla sig ner lakrång på rygg, upp igen, sprang omkring och skrattade och vart förbannad när jag försökte bära honom. Timmen gick ganska fort och snart var vi på planet.

Att sitta stilla på ett flygplan i en hel timme var inte särskilt skoj. Fick verkligen sitta och lirka, muta  med godis och anstränga mig till det yttersta. Rätt vad det var tog han alla broshyrer i fickan framför och kastade bakåt i gången på planet, han kastade även nappar och snuttefilten. Tur att jag hade garderat mig med ett gäng nappar i förväg.
Tillslut kom vi fram, och där väntade mormor. Han blev jätteglad när han såg henne, och lika glad när han såg morfar, och inte ett dugg blyg heller. Här hemma har han fullt upp med alla nya grejer att leka med, och idag har vi även varit till min moster Bodil och hälsat på.


Liam på Gideå flygplats i Övik - äntligen framme!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Saknar er hur mycket som helst! Puss

2008-06-23 @ 12:11:12
Postat av: Lena

KOM. HEM. SNART. VI. KLARAR. OSS. KNAPPT. UTAN. ER.

Postat av: Erika

Det är så roligt att läsa om din vilda unge :-)! Förstår om det inte var riktigt lika roligt för dig. Han är ju så söt i alla fall.

Ha en härlig sommar!

Hur länge är ni i norr då?

Kramar

2008-06-26 @ 18:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback