Fri som en fågel.

Nu är jag fri. Ungefär lika fri känner jag mig som alla studenter som cirklade runt i traktorvagnarna på stan idag.
Fast inte lika finklädd, och inte full. Men helt slut i både kropp och huvud :)
Nu är sista tentan skriven, och jag faktiskt det gick rätt bra. Kändes som så, fastän det var över 150p man kunde få så klarade jag nog 75p gränsen för godkänt. Kanske mer.

Ikväll väntar testafest i engelska parken med mina klasskamrater. Vi får se hur roligt det blir....
Om inte annat så går jag och Sandra på nation om det är tråkigt!
Kul iallafall att ha något avslut på något vis.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej skönt att det kändes bra med tentan!!

Kramar från Norr =)

2008-06-05 @ 13:30:08
Postat av: Mia

Grattis grattis till sommarlovet :-)

Förstår att det känns härligt!!

Ha´t så kul ikväll och trevlig helg!

Kraam

Postat av: veronica med fanny ;-) och emma,

stort GRATTIS! och ha nu en underbar sommar, får ta och ses nere vid badet sen i sommar. kram

2008-06-05 @ 19:06:39
Postat av: veronica med fanny ;-) och emma,

stort GRATTIS!! och ha nu en underbar sommar! får ta och ses nere vid badet nåt sen! kram

2008-06-05 @ 19:07:48
Postat av: veronica med fanny ;-) och emma,

stort GRATTIS!!! och ha nu en underbar sommar, får ta och ses vid badet sen! kram

2008-06-05 @ 19:08:49
Postat av: veronica med fanny ;-) och emma,

verkar inte kunna skicka nån kommentar, försöker igen då..... GRATTIS!! och ha en underbar sommar, får ses vid badet sen nåt! kram

2008-06-05 @ 19:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback