göralös

Jag undrar hur jag ska få den här dagen att gå? Ute regnar det, Liam snorig och inte riktigt kry än, så det vore dumt att ta ut honom så han blir blöt och kall. Dessutom har jag ju inga regnkläder än.
Usch, man känner sig lätt instängd här i lägenheten såna här dagar. Igår gick jag och la mig med
guldklimpen vid 20.30. Eftersom han vaknar var 5:e minut och kollar så jag ligge kloss i kloss, närhan är hängig, så var det lika bra att krypa ner med honom och läsa en bok. Gud vad skönt det är att baral igga och läsa.
Ikväll lägger jag mig med liam när han lägger sig, det ska bli skönt!

Men fram till dess har jag några timmar att fördriva.
TIPS?

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra dag!

2008-06-14 @ 12:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback