hamnfesten

Helt oplanerat hamnade jag igår på hamnfesten i Övik. Trivsamt var det, att träffa lite "kännsfalk" och bara glo på folk.
Hängde med kusin Stina och hennes Mattias på en tripp för att kolla läget.
Var inte seg på att ringa solstrålen Erica för att höra om hon hade några planer på hamnfest ikväll.
Till svar fick jag:
-Åker du så åker jag!
Och så fick det bli!
Var underbart roligt att träffa henne igen efter 3 år, och även hennes grymt trevlige Anders :) Är så glad att ni hittat varandra för ni passar varandra som handen i handsken! :) (Boxningshandsken såklart :P)
Träffade också en del bredbyfolk, och jag tror att varenda en använde samma fras:
-"Jasså du ha leta dä hemåt"

Tyvärr fick inte kameran följa med mig igår, men här är ett par innan vi åkte :)



Stina & Ema


Kommentarer
Postat av: Lena

Ooooh, vilken het blondin! ;)

Postat av: Mirjam

Absolut pratar vi närmre kring designen via msn och om det blir för krångligt med ett fönster, så gör det ingenting, det finns ju så mycket annat vackert :)



Puss

2008-06-30 @ 11:21:43
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mia

Tack så mycket :-)

Låter som ni haft en lyckad spontan-kväll :-)

Kramar!

2008-07-01 @ 11:52:26
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback