Skratt-uppvaknande!

Liam sov som en stock inatt, jag vaknade sex  imorse av att han låg och skrattade, med stängda ögon! Busunge!
På bra humör redan innan han har hunnit få upp ögonen. Härligt sätt att vakna av iallafall, även om inte jag är den
piggaste. Jag lyckades inte somna in förrän vid tvåtiden någon gång, låg och grubblade över altl som ska göras.
Typiskt mig att bli uppstressad över ingenting. Nu är ialalfall biljetten bokad.

Nu har liam redan somnat in, toktrött, snorig och hostig.
Jag ska göra honom och pappa freddan sällskap!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åå vad fint du gjort..ruggigt fin färg=)

Trevlig midsommar på er

Kram!!

2008-06-19 @ 09:14:33
Postat av: Mirjam

Åh, jösses vad fint du håller på att få. Jag vill oxå ha såhär fint. Vill vill vill!



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback