slående trötthet.

Boken vart alldeles för spännande igår. Detta har resulterat i att jag knappt kan hålla ögonen öppna idag.
Det blir inte alls bättre av att fredrik jobbat natt och får gå och lägga sig vid samma tidpunkt som jag måste kliva upp.
Jag vill SOVA!! Kan inte ens minnas när jag fick sovmorgon senast. Idag hoppas jag verkligen att paketet från ellos kommer. det måste göra det, annars blir jag tokig!

Jag har iallafall hunnit med att tvätta sufletten på vagnen med galltvål idag. Det behövdes kan jag lova, och rent blev det!
Skönt. Så skönt att fräsha upp den lite, har kört allt annat i tvättmaskinen också så nu är hela vagnen som ny :)

Idag har vi inte mkt på tapeten. Snart ska vi väl börja leta oss ut tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh jag tror jag måste ringa till dig och berätta vad som hände oss igår.

2008-06-18 @ 13:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback