Slag i saken!

Äntligen har jag tagit slag i saken och gett mig ut i spåret. Och gud vad det känns bra såhär efteråt.
Hade tänkt springa en runda också, men då ringde den sötaste Erica och då travade jag mer än gärna vidare, tiden går så mycket fortare när man har någon att prata med, och dessutom vart jag superglad över att höra hennes röst.
Tyvärr hade hon mycket sorgliga saker att berätta, så därmed skickar jag över en stor TRÖSTEKRAM till dej!

Nu ikväll ska jag ta slag i en annan sak. Nämligen att ringa runt till alla tjejer som sökt till det program jag pluggar i höst, och hälsa dem hjärtligt välkomna och fråga om dom undrar över något samt hänvisa till hemsidan osv.
Känns alltid lite smådrygt innan det är gjort, men det känns rätt så kul att höra vad det är för några som har sökt osv.

Just nu känns allt en aning stressigt.
Jag har fortfarande inte bokat flygresan.
Jaghar inte packat och imorgon drar vi till Östhammar.
Vi har itne heller packat inför norrlandsresan, då vi ska åka från Östhammar
till Arlanda.
Jag har inte hunnit tvätta allt vi ska ha med.
Jag har inte skurat golvet heller.

äsch. jag citerar pippi långstrump istället:

 

Mors lilla lathund sa:

Du må tro, jagjobbar bra,

fastän vet du vad,

inte just idag, jag gör det helst en annan dag.


Mors lilla lathund sa:

Ingen kan så bra som jag,

men tycker du som jag,

tycker du som jag,

så gör jag det en annan dag.


Tra-la-la-la-la-la,

i morrn då ska jag knoga

hela gusslånga dan, ja,

oj, oj, oj, vadjag ska gno.


Ja, för ser du, därför så måste jag

ta det lite lugnt idag, jo,

för just idag

mår jag inte bra,

jag gör det helst en annan dag.


Tra-la-la-la-la-la,

i morrn då ska jag knoga

hela gusslånga dan,
ja, oj, oj, oj, vadjag ska gno!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tat lugnt hjärtat. Så där stressad var jag också när jag skulle till norrland. Men fan vad jag fick fart i baken en timme innan avfart och då gick allt som smort.

Postat av: Mia

Hallilå!

Så ni ska oxå fira midsommar i östhammar, hoppas det blir fint väder :-)

Ha en riktigt trevlig midsommar och ha det bra i norr :-)

Kramar!!

2008-06-18 @ 19:46:45
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback