vaccinationsfeber

Nu har den kommit, en vecka efter sprutan. Hög feber har han haft inatt stackarn. Och lilla mamma har inte sovit mycket hon heller av förklarliga skäl. Jag tackar gudarna för att youtube finns, mornar som denna.
Även fast jag sett på imsevimsespindel ungeäfr 17 gånger och pippilångstrumpmedley 27.


Idag ska vi träffa Anna-Karin & Alvin, får hoppas på att febern går över. Han är ju trots allt inte förkyld, så jag hoppas på det. Annars får vi helt enkelt stanna hemma. Sen kommer Lena & maxen hit också. Kärlek!


Nu går jag och längtar efter liams middagssov, som antagligen blir lite tidigare idag. Jag är i behov av sömn, och en dusch!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha Maja vill också jämt lyssna på Pippi Långstrump på youtube så jag gick och köpte en pippidocka till henne och nu är hon så glad så :-)

Hoppas han blir frisk snart.Kram

Postat av: Mia

Fy, stackars Liam :-(

Hoppas att den snart går över!

Ebba har inte fått någon feber än, nio dagar efter sprutan peppar,peppar så jag hoppas hon slipper..

Ge Liam en krya-på-sig-kram!!

Ha ha visste inte att man kunde se på imse vimse spindel på youtube ,det måste jag kolla upp :-)

Ha en bra dag!!

Kramar!

2008-06-12 @ 09:17:32
URL: http://mariat80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback