vänthalls-nervositet

Shit nu börjar jag bli nervös. På söndag ska jag flyga. Själv - med Liam. Hur ska det gå? Sist vi flög hade jag honom i bärsele och redan då var han inte så pigg på att bli buren och sitta och vänta i en vänthall. HUR ska det gå den här gången? Han som har noll tålamod, skriker om han blir buren för länge, springer iväg och inte alls förstå vad väntan är bra för. själva flygresan oroar jag mig inte för, men just den där väntan.

HJÄLP!

Hur ska jag kunna kånka på både honom och en resväska? Kanske är lättast att checka in bagaget? Då kan ju iaf fredde vara med.

Däremot, längtar jag HEM!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa absolut det gör vi gärna, ska kolla in tråden vilka dagar ni bestämt :-)

Kram,kram!

Postat av: Erica

Du får ta med dig massa karameller så ni kan äta:)

2008-06-18 @ 22:04:29
Postat av: Mirjam

Det där fixar du, det kommer gå så bra så!



2008-06-19 @ 11:41:57
URL: http://ninya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback