Bara för att jag har så mycket att göra....

så passar jag på att fylla i en lista. Raster är bra har jag hört. listan är tagen från www.mariat80.blogg.se


Katt eller Hund: Hund. vi har två katter som gör mig galna.
Kaffe eller Te: kaffe oftast!
Chips eller nötter: nötter
Skinka eller korv: korv
Rött eller grönt: Grönt. Iallafall på kläder.
Mobil eller mp3: svårt val. mp3 tror jag.
Bergochdalbana eller fritt fall: Skulle aldrig få för mig att testa nåt av dem!
Äpple eller plommon: plommon
Hårspray eller hårgele: Använder endast hårmousse :)
Hallon eller jordgubbar: Jordgubbar
Höst eller Vinter: beror på om det är snö eller inte. hösten är så vacker, men jag gillar nog ändå vintern mer.
Dvd eller vhs: Dvd.
sjö eller hav: Sjö
Ica eller konsum: Konsum!
Ödla eller orm: usch ryser.
Sol eller måne: Sol
Skatebord eller inlines: Inlines
Köpt lösgodis för över 50 kr: Gör man inte alltid det? 
Haft träningsvärk: Ja
Önskat du var det andra könet: Nej fy vad hemskt.
Velat vara ett djur: Ja, en galopperande häst på en öppen åker.
Tänkt dig en kompis i rosa kanin dräkt: näe, vad är det här för frågor?
Tyckt harry potter är bra: har inte läst eller sett harry potter, men tror itne att jag skulle gilla det.
Hatat choklad: Kan man hata choklad?

Hur
Svarar du i telefonen: Isabelle
Sätter du på dig strumpan: med tårna först
Gör du när du är kär i fel person: äter stearinljus, hur gör du?
Tycker du om gul bil leken: Självklart! (vad är det?)
Mycket pengar har du i plånboken just nu: -5kr
Mycket är klockan: 17.34
Många kontakter har du på msn: 79 styckna
Hur fick du detta test: Mias blogg
Spenderar du en regning dag bäst: Ute i regnet såklart! Nej, kanske kurandes i soffan framför en film och tända ljus.

Vad
Tänker du på just nu: på vad jag ska svara på den här frågan.
Tycker du om sushi: kommer inte ihåg, var så länge sen.
Älskar du just nu: Att tentaperioden snart är över.
Åt du sist: marabou apelsinkrokant
Drack du sist: Kaffe
Gjorde du för 5½ timmar sedan: pluggade
Har du för färg på dina underbyxor just nu: bruna mjukisar:)
Är din orginalfärg på håret: blont
Behöver du just nu: massor med motivation

Varför
Heter du det du heter: Antagligen för att mina föräldrar tyckte att det var så fint.
Valde du att ha på dig de klädderna som du har på dig idag: för att dom är så sköööna!
Sitter du vid datorn: för att jag borde plugga :)
Svarar du på detta test: för att jag borde plugga :) :)
Är apelsinen orange: för att den inte är gul, hur skulle de se ut?

Kommentarer
Postat av: Mia

Aha ok..har aldrig hört talas om det ja...orka hålla på liksom? Måste ta en evighet ju.. :-)
Tänkte inte så mycket på det när jag hörde det på radion men så på listan idag så stog det ju om gul-bil-leken (vad nu det e för lek nu igen då??!) ha ha så då kom jag på det igen å tänkte j skulle fråga i bloggen :-)
Kram!

Postat av: Mia

Oki just det ja..men den leken har jag nog hört talas om, lekte nog dne när vi var små, fast lite annorlunda :-D Tack för hjälpen :-)
Kram

2008-03-06 @ 09:18:24
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback