Bara vara bella.

Det här är min alldeles egna vecka.
Jag ska nämligen få 5 hela dagar egentid. Det borde alla som vill, få ibland!
Visst är det tomt utan grabbarna hemma, men jag kan utan att skämmas säga att jag tycker att det ska bli helt underbart.
Sova hela nätter.
Duscha ifred.
Laga min egen mat.
Göra allt utan att stressa.
Plugga hemma.
Spela musik.
Njuta.
Bara vara.

Tänk om jag inte bara hade varit tvungen att plugga nästan dygnet runt?
Btw, Fredde o Liam är i fjällen, med Freddes familj.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

De här 5 dagarna kan göra dej gott, trots att det är mycket studerande. Det är just det enda du behöver tänka på, men främst måste du tänka på dej själv! Rå om dej ordentligt nu!

Krama


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback