Bebisbesök

Idag har vi haft besök av Lena och lille Max. Så bedårande vacker. Och så liten och oskyldig :) Snart är han också i Liam-size och springer runt och hittar på bus. Det var så mysigt att ha dem här i flera timmar, och få prata en massa och snusa bebis.  Idag har Liam varit en riktigt trollunge! Men rolig har han varit, och jag har skrattat massor åt honom. Idag när han skulle dansa hoppade han så mycket att han nästan lyfte från golvet, och gjorde ett riktigt jämfotahopp!

Idag fick jag första tentaresultatet, och jag klarade den!! Åh jag blev så glad! trodde nästan inte att det var sant.
Snacka om härlig känsla...

Liam somnade nyss i min famn i soffan, helt slutkörd. Nu sitter vi och tittar på körslaget, och jag tycker det är riktigt bra! Så roligt att se på folk som sjunger i grupp, de ser så glada ut. Kan inte säga att jag fått någon favorit ännu, men Agnes är ju bara för go.

Nu ska jag forstätta titta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback