Det här händer inte.

Jag blir förbannad, ledsen och uppgiven. Hur kan något sådant få hända? Att två barn tas från livet, är för mig obegripligt. Pappan avförd från utredningen. Det gör mig också förbannad. Hur kan man gå ut i pressen, med sådana uppgifter när det inte finns några belägg! STACKARS STACKARS PAPPAN. Fy fan för att leva vidare efter ett sådan anklagande. Hur fruktansvärt det måste vara, kan ingen människa förstå, att sitta anhållen och samtidigt försöka sörja sina barn, måste vara en omöjlighet.  Hoppas den där kvinnan från Tyskland åker dit. Rejält. Ingen människa ska få kunna komma undan med något sådant här. Och mamman då, hela Sverige vet, och själv ligger hon där.....

det här är utom verkligheten.
det här får inte hända.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Vi satt ett gäng igår och diskuterade det där.
Man kan inte ens i sina vildaste fantasier föreställa sig hur pappan känner och hur mamman ska reagera när hon vaknar upp.

Det är sorgligt, minst sagt!

Postat av: Veronica

Jag satt och BÖLA till efterlyst igår och kände att hela jag bubblade av ilska.
Kan bara tänka mig hur morfarn till barnen känner inuti trots hans lugn på tv:n
Kraaam på dig gumman och glad påsk!!

2008-03-21 @ 14:10:09
URL: http://vera82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback