En känsla, ojämförbar!

Känslan av att ha skrivit en tenta, och att känna sig nöjd med prestationen, slår ganska många andra känslor. Att få bekäftelse på att allt slit inte varit förgäves, att man faktiskt får något tillbaka, ett gott självförtroende och en stor smula stolthet. Nu är delmål 3 nått. Äntligen kan jag efter att ha skickat in nästa inlämningsuppgift på söndag, slappna av. Iallafall för ett par dagar. Jag kan slappa hemma i Myckelgensjö, och behöver inte ens tänka på att fixa matlåda, och att kolla busstidtabell. Avslappning!

tentan gick nog bra. Eller, jag vet inte men godkänt borde jag få, med tanke på att jag skrev 14 a4-sidor, och det kändes som att svaren blev bra. Spännande, får tentan hem på posten sen.

Nu väntar en resa till hemtrakterna. Som vi längtar. mormor och morfar också.
För övrigt har jag haft en helt fantastisk kväll med Liam.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig och jag är stolt över dej!

2008-03-13 @ 21:54:48
Postat av: mormor

Vi längtar och väntar på er nu. Äntligen får vi träffa "busorvar" igen. Vi syns i morrn!

2008-03-13 @ 22:09:28
Postat av: Veronica

Va skönt gumman.Du är så dukig.Hade aldrig klarat det.Imorrn kommer vi till Björklinge men ni är inte där *snyft* men jag hoppas ni får det jättemysigt iaf så hörs vi när ni kommit hem och åker och badar med barnen tycker jag:-)
Kram på er!!

Postat av: Mirjam

Den aninyma, högst upp, va jag :)

2008-03-14 @ 11:46:53
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Mirjam

Stava kan jag inte heller tydligen. Anonyma, ska det va :)

2008-03-14 @ 11:47:33
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback