En mörbultad Isabelle

Idag har jag lyxat. Något alla som gillar det borde unna sig, jag har nämligen varit och fått en massagebehandling på 1½ timme. Gissa om jag njöt?
Rygg, axlar, nacke, ben, armar och ansikte. Oj vad jag känner mig trött i hela kroppen nu.
Slutligen så satt hon och drog fingrarna genom håret i en tio minuter, har aldrig varit med om att en massör gjort det tidigare, men det var pricken över i:t. Jag älskar när folk pillar mig i håret :)

Så, tack snälla mamma för att du fixade massagetid åt mej!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åååh vad underbart med massage, sånt som man borde unna sig oftare..och jag ÄLSKAR också när nån håller på med mitt hår :-)
Kram,kram!

Postat av: Lena

DET VAR DU VÄRLD ÄLSKADE DU! :) Men kom hem snart! För vi saknar dig så det gör ont. PUSS

2008-03-18 @ 13:36:40
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, det va du verkligen värd! Stor puss!

2008-03-18 @ 15:23:38
URL: http://ninya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback