Loppis

jag har sovit som en prinsessa inatt. Och ingen som ringt och stört mig på morgonkvisten heller :)
Har nog insett, att det är dumt att fortsätta plugga till tentan. Nu kommer jag inte att lära mig nånting mer ändå. Jag blir bara knäpp av att tänka på det, så nu får det bära eller brista. Kan jag tillräckligt så kan jag, annars, får jag göra en omtenta senare.

Jenny ringde imorse och frågade om jag ville med på loppis. Och jag tror inte att jagkommer att plugga nåt hemma, så loppis it is!! Hoppas jag hittar fina nya leksaker till Liam.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad härligt att få sova ostört :-)
Vad skoj med loppis,hitta du nå kul?

Kram!

Postat av: Mia

Ha ha jaa jag vet.oftast är det mest gammalt skräp bara, men ibland kan man göra fynd :-)
Var det nån loppis här i björklinge ni var på?

Blir nog ingen mer promenad idag..vi var ut på en kortis bara när Ebba skulle sova, men vädret var ju inte så kul..sen måste jag packa och städa klart här..uscha, men det måste bli gjort...
Kramis!!

2008-03-09 @ 15:52:57
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback