missing.

Konstigt, att man tänker så mycket när man är ensam.
Kanske skrämmande, att man helt enkelt inte har tid annars.
Idag tänker jag på det mesta. Som tur är, allra mest på programkonstruktionsuppgifter, men också på mormor, Sixten, vänner.

Med andra ord: SAKNAD.

Erica - Mina tankar flög någonstans under kaffedrickandet iväg till bunkern på Sanmina. Jag kunde inte låta bli att fnissa för mig själv, när tankarna fortsatte iväg till Brux, damrummet(hette det så?), och allt roligt vi hade. Tur att vi hade våran värstingradio. Haha, det roligaste med hela det där jobbet var ju att ingen verkade ha någon koll på vad meningen med hela det där projektet egentligen var. Undra vem som skulle hitta ett papper om dom började leta? Ringer dom oss då, så vi får hoppa in och styra upp det? :) JAG SAKNAR DIG OCH DITT SOLSKENSHJÄRTA!!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback