Nordman?!

Hur gick det till? Jag måste missat nånting med Nordmans låt, tyckte inte att den platsade i finalen. I och för sig, så var det lite roligt att se Carolas min. Rätt åt henne, divan. Egentligen är inte melodifestivalen så viktig. Iallafall inte vem som vinner, tycker att det räcker med en massa nya låtar av vilka man kan välja att lyssna på det man tycker är bra. Sverige vinner ju ändå inte eurovision.

Nu längtar jag efter mammaledighet. Sommar. Liam. Fredrik. Slut på tentaångest och avklarade tentor. Gärna med betyg 3 eller mer också. Påsk. Familjen hemma i Norr. Lillpyret Linus. Byn.

Snart så, snart.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaa jag håller med om Ola :-) han borde ha gått till final!!Hmm oj jag vet inte..men var det inte så när dom var spädisar att man skulle ringa till sjukhuset om dom hade över 38? Ha ha vad fort man glömmer sånt där :-)Syrran sa förut att har barnen på dagis över 37,5 så räknas det som feber och dom blir hemskickade...sen beror det väl på om det är morron å kväll? 38,5 är nog inte så mycket på kvällen iallafall så vi hoppas att det inte blir värre :-) He he jaa själv om man har 39,6 så ligger man ju däckad :-D

Snart så är påsk,våren,sommaren,mammaledigheten här, du är duktig som kämpar på med tentorna :-)
Kram!

Postat av: Mia

Aha ok :-) Ebba hade aldrig feber närhon var så liten,vad jag minns iaf :-D Vet inte heller vad Ebbis brukar ligga på i vanliga fall...Jaa promenad blir det säkert, om Ebba är så pass pigg så hon kan sova ute så blir det väl runt ett nån gång, annars promenixar jag gärna ändå :-) Kan ju höras imorn..Kraam!

2008-03-08 @ 22:47:33
URL: http://mariat80.blogg.se
Postat av: Pernilla

Hej, jag såg ditt inlägg på FL, jag sökte på kommunens hemsida på förskolorna, förstod de inte som att de var dagmammor. Men för mig spelar det inte så stor roll så länge allt funkar bra. Det är verkligen super svårt! Speciellt hur vi ska göra med våra arbetstider också. Helst vill jag vinna på harry boj och slippa börja jobba resten av mitt liv och leva på räntan på mina miljoner jag vunnit ihop ;) Eller lite skulle jag jobba bara för den sociala biten.

2008-03-08 @ 22:55:24
URL: http://jerseyko.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det enda jag minns när jag började i 1an och vi skulle blandas med barnen från dagis som låg bredvid skolan var att alla dom barnen var så himla kaxiga och elaka mot oss typ 12 ungar som gick tillsammans på 6-års. Hoppas det är annorlunda nu. Jag tycker också det är tråkigt att barnen i princip måste in på dagis. Min mamma började inte jobba först jag var 15, då var det så tråkigt att vara hemma. Sån ekonomi vill jag oxå ha. Får väl byta karl eller vinna pengar! Eller hoppas på att någon gör en fel insättning på mitt konto och ingen märker nått, de är nog mest troligt faktiskt.

2008-03-08 @ 23:09:36
URL: http://jerseyko.blogg.se
Postat av: Emma

Jag brukar inte gilla Nordman, men låten svängde ju tycker jag =) Klart bättre än Carlolas och visst var det kul att se hennes min när hon åkte ut =)

2008-03-10 @ 20:55:21
URL: http://emmasnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback