regn och rusk.

Min mobil är tillbaka, den låg i bilen. bra.
Tvättid idag, vilket innebär att vi nu har lite rena kläder här hemma. Oftast tvättar jag härh emma, fast usch vad allt tvätt blir HÅRD när man hänger, hur mkt mjukmedel man än har. Usch, tacka vet jag mjuka handdukar.
Ute i regnet en timme i morse med liam, fy vad kall man blir när det blåser och regnar. Liam hade dock roligt där han låg fullt utrustad med både overall, regnkläder, stövlar och handskar, i en vattenpöl och stänkte. sen har han lärt sig att åka stora rutchkanan på gården själv, med huvudet före. Till slut tvingade vi in honom, blöt som han var om både strumpor och händer fast jag klätt på honom så bra :)

Nu - Liam med kusin Emmy hos farmor, Fredrik drar och gymar med bror sin, och jag - helt själv i lägenheten. Skönt, nu ska jag skriva klart dokumentationen och funktionsspecifikationer och skicka in.

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Stefan gillar när handdukarna är hårda,skummis:-p
Tog ett bra tag innan jag fick tumla dom för honom hehe.Kram

Postat av: Lena

Hoppas du får krypa till kojs snart hjärtat. Du lät heltrött i telefonen. Du måste vila!! Vi hörs imorgon. Styrkekramar!

2008-03-01 @ 22:23:17
URL: http://www.lenainaction.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Just nu ligger jag i soffan och fick världens tokångest. Jag tänkte på att jag aldrig träffade dej under tiden Liam låg i magen. Jag saknar dej, jag saknar er!

Du måste i övrigt vara rädd om dej, vila och tillåta dej att slappna av.

Jag är rädd om dej!

Tusen kramar!

2008-03-02 @ 13:41:20
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Mirjam

Du klarar det. Det tvivlar jag inte en sekund på! Jag tror på dej!

Jag ska prata med Henke och se vad han tycker om helgen v.14. Jag har dessvärre inget jobb nu, så det kommer vara skralt fram till jag hittar nåt, om så bara tillfälligt!

Miss you, a lot!

Kramar och pussar på min tösabit!

2008-03-03 @ 13:02:42
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Mia

Heje!
Jaa supersvårt val...älskar ju att blogga, men ibland skulle man vilja skriva av sig på bloggen om saker som man inte skulle vilja att vissa andra skulle kunna läsa..men samtidigt så vill man ju att andra ska läsa det man skriver...:-)
Kram,kram!

2008-03-04 @ 09:41:43
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback