shoppingtur till Thuns.

Idag lurade jag med svärmor min på shoppingtur. Eller, hon behöver egentligen aldrig luras med.
Där fanns väldigt dåligt med kläder som passade mig, men däremot hittade jag som vanligt en massa till Liam.
Det vanliga mamma-syndromet verkar det som.
Det blev iaf en jättefin mjukisdress, ytterligare ett par mjukisbrallor, och ett par till.... sen vart det några strumpor, och ett par boxershorts bara för att dom var SÅ söta. Sen vart det inte så mycket annat, en hoodtröja till mig och ett nytt duschdraperi. Sen hittade jag ny tvålpump, tandborstställ och sånt på ikea. Så efter en storstädning inne på toan så vill man nästan sova därinne inatt :)

Nu börjar det bli dags att krypa till kojs. Liam verkar trivas med att vara hemma igen, han leker med sina leksaker som om de vore nya :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback