An update for Lena

och för er andra också såklart :P

Just nu, känns livet inte helt tillfredsställande. Jag har inte ens tid till att blogga, det är illa nog! Men främst att jag inte har tid för mig själv. Jag vet att det är för en kort period, och att allting kommer att kännas underbart när det är över och att jag kommer att vara stolt över mig själv för att jag inte gav upp.
Förra helgen blev Liam sjuk, detta resulterade i att jag inte fick sova särskilt mycket. Det är inte helt lätt, när man inte har fattat att man kan andas genom munnen istället för näsan, när där är igentäppt :P
Sen kom turen till mig, och jag blev dålig. Vart en riktig dunderförkylning, och jag är inte frisk än. Mitt uppe i all sömnbrist, har jag haft massor att göra, massor att bocka av på listan. Fredrik och jag har bytt av varandra, så fort jag kommit hem har han åkt och jobbat. Utmattad, är rätta ordet för mitt allmäntillstånd. Alldeles för många, långa nätter har avverkats för att hinna göra klart en massa när Liam sover.
Snart, snart får jag min belöning.

Nu har jag endast 2 labbar kvar av 7, en massa inlämningsuppgifter i matten och 3 tentor.
Varje labb tar en evighet att ens förstå, ännu längre tid att genomföra. Orken tar slut någonstans på vägen, och det blir itne roligt längre. Och jag undrar, vart ska man få kraft ifrån till att tentaplugga?

Nu ska jag sluta klaga, för det kunde trots allt varit värre. Jag har massor att plugga hela tiden, men ikväll, tar jag mig friheten att vila huvudet. Man måste ta en vilodag ibland, så man får ny kraft.

Idag har jag och Fredde haft spenderarbyxor på, och köpt en massa nya sommarkläder till Liam. Och kläder vart det, så det räcker och blir över!
image353

vi kom hem med 4 skjortor, en solhatt, ett par sandaler, 3 shorts, två linnen, en hoodtröja, ett par strumpor, ett par kalsonger och 4 t-shirts. Nåväl, man har väl barnbidraget av en anledning :P

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Jättecharmiga bilder som alltid. Kan inte se mej mätt.
klokt att du tar igen dej en kväll, det behöver du för att orka med allt. Och missar du nåt är inte det hela världen, det kommer nya möjligheter. Men jag är imponerad av att du orkar kämpa på som du gör. Kramar

2008-05-12 @ 21:20:49
Postat av: Lena

Vad lustigt, PRECIS den solhatten köpte jag till Maxen idag, fast i grönt och orange förstås! :) Våra pojkar kommer att vara snyggast i stan i sommar! PUSS och HÅLL UT älskade vän!

Postat av: Mirjam

Jag hejar på dej grynet. Du är en kämpe, in i det sista - jag inspireras av dej!

Jättekram!

2008-05-13 @ 00:10:26
URL: http://ninya.blogg.se
Postat av: Veronica

Shit va Liam såg ut som Fredde på nåhra av bilderna.
Hoppas allt är bra.Va ett tag sen.Kramar!

2008-05-13 @ 07:54:03
URL: http://vera82.blogg.se
Postat av: Sophia

Hej Bella och vad roligt det var att träffas i fredags och få prata lite! Jag hade jättemysigt, ni är en härlig trio! Hoppas du är piggare från förkylningen nu och att det sista i plugget går bra! Och välkommen att kika i min blogg nu närän du hinner! Kram!

2008-05-13 @ 19:33:28
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback