Bellas bibel

Boken jag varken kan eller får leva utan den närmsta veckan. Vad som inte står i den är inte värt att veta just nu.
Sämst är, att den precis som en riktig bibel innehåller hur många sidor som helst, närmare bestämt 1202, och varje blad är lika tunt och skört som ett bibelblad. Nästan iallafall. Dagen har tillbringats på storken och waynes coffée tillsammans med några klasskompisar (och bibeln). Positivt är just nu, att det går framåt i processen. Om 6 dagar är det tenta, och jag måste verkligen klara den. Värst är, att rättningen är stenhård, all undervisning sker på engelska, så tentan måste också skrivas på engelska. Jag gissar att jag kommer att gråta floder om jag fixar den här tentan, av lycka.





Nu borde jag egentligen öppna bibeln, ta fram överstrykningspennorna och sätta fart. Jag tror jag går och lägger mig i stället, vet inte om jag får in mer just idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback