dockj***l!

Usch, den här dagen har inte varit bra. Inte slutet av den iallafall. Köpte en fin docka till Liam, som jag också trodde skulle vara en rolig docka med tanke på priset. ICKE.
"dockan kan tjuta av glädje"  - Den piper som vilken pipleksak som helst när man trycker den på armen.
"dockan kan gråta" - japp, efter ett x antal försök att fylla tårtanken.
"dockan kan kissa på potta" - Japp, men knappt en vuxen klarar av att få dit den.
"Dockan kissar i blöja" - japp, blöjan blir fullkomligt överfull.


Jag vill lämna tillbaka den, men som ni vet så tar det ju typ hundra år att få ut leksaker ur en förpackning med alla tejpar, trådar och annat. Och att få in den i förpackningen igen vore ju ett större projekt. Samtidigt får man väl inte lämna tillbaka nåt som man brytit förpackningen på. MEN, ska man verkligen pröjsa för något man inte är nöjd med??


HUR SKULLE DU HA GJORT?
Vet itne om jag vågar gå tillbaka med den.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tycker absolut du ska gå tillbaka med den, säg att nåt är fel på den, att den inte funkar som den ska..det ska väl för sjutton vara lätt för ett barn att "sköta" sin lilla docka..



Tack!

Fast jag är inte riktigt nöjd men det blir man väl aldrig :-D får vara så tills vidare iallafall :-)

Jo med oss är det bra, skönt med finare väder igen, hoppas allt e bra med er också och förstår att du räknar ner till ledigheten nu :-)

Kram!!

Postat av: Mia

Ha ha jaa jag förstår dig, jag hade nog skickat Fredrik ha ha näej men inge kul att ha en docka som han inte kan använda alla grejer på :-(

som säkert kostade en del pengar..man tycker ju att det ska vara lätt när dockan är för barn liksom..

Kram!

2008-05-22 @ 23:04:56
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Lämna tillbaks den, helst klart!



Jag måste berätta nånting som fick mej att fnissa nyss. Jag ska först och främst tillägga att humorn är på lägsta nivå den här tiden på dygnet. Jag skulle i alla fall skriva in din bloggadress i sökfältet och skrev i stället; bellasballe.blogg.se. Jag undrade först varför din sida inte kom upp, men insåg ganska snart mitt misstag :)



Kärlek!

2008-05-23 @ 01:16:11
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Jag tycker inte det ska spela nån roll. Är dockan så svår, att knappt ens en vuxen förstår sig på den, så är det ingen leksak. Du kan ju ringa till butiken du köpte dockan ifrån. Säg som det är och börjar den du talar med att trilskas, så är det tillåtet att bli hård. Annars har vi ju konsumentverket, som bland annat är till för dessa fall.



Stå på dej mys!

2008-05-23 @ 10:07:14
URL: http://ninya.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Ta på dig ditt hårdaste ansikte och gå dit och var tydlig men bestämd. Du kan även säga att denna docka är helt jävla värdelös!! Fast det kanske blir lite väl hårt...

2008-05-23 @ 11:00:44
URL: http://ulriak.blogspot.com
Postat av: Erica KERX0987

Haha jag red förbi Sanmina idag, vad roligt vi hade i bunkern, haha hihi hoho

2008-05-23 @ 19:35:49
URL: http://ericaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback