En givande dag

Idag befann jag mig i föreläsningssalen 8.15, något som tillhör ovanligheterna. Det var iallafall mycket givande, likaså föreläsningen på eftermiddagen. Nu har vi lagt upp en plugg-strategi, som jag hoppas medför att vi kommer att hinna allt inför tentorna.

Har precis ätit middag, och idag blev det fiskgratäng. Vi äter så sällan fisk här, med tanke på att inte fredde äter det. Och idag blev jag megasugen. Det blev gratäng på hoki, bladspenat och god sås. Mmm. Liam gillade det också. Han har börjat äta som en häst, vilket är rätt skönt med tanke på att han knappt åt på ett par veckor när han var risig.

Imorgon är det torsdag, hjälp vad veckorna rusar iväg. Det betyder att det snart är 1vecka kvar tills första tentan,
HOLY MAKARONY.

Föresten, fick vi idag veta av våran lärare att Sten & Stanley vid våran ålder, inte satt och nördade vid datorer  som vi gör. Dom charmade brudar i Tyskland. jag förstår fortfarande inte vart det kom in i sammanhanget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback